Saturday, February 17, 2007

zucchini

Hände en gång då jag var heterogift

nyfiken som man är och eftersom jag hade 4 zucchinis i kylen så mätte jag omkretsen på dem.....bara för att få veta.

En var 16 cm grov - ok för min del
Nästa 17 cm - oxå ok men ....
3:e var 19 cm - ajaj-AJ!
och den 4:e 20 cm i omkrets - HÅLL DIG BORTA FRÅN MIG!!!
Någon som vet vad jag pratar om?

Mitt ex o jag hade sedan under lååång tid svårt att handla frukt o grönsaker tillsammans utan att få värsta fnissattackerna

2 comments:

Det Mörka Hotet said...

Ja, tur att man har sina rötter i frireligiösa kretsar så man inte förstår vad du syfter på...hm, kanske det också förklarar varför jag är singel och ytterst hämmad i tanken?!


Samuel - jag har inte genomgått lobotomi även om jag ser sådan ut!

femmestarkeeper said...

säkert kan det vara en förklaring. ;)
Ha det!