Friday, February 9, 2007

om oönskad raggning

Männen, heterokillarna, tycks ha svårt med vissa saker som att en del tjejer FAKTISKT inte valt en kvinna för att de inte träffat rätt snubbe! Vi råkar ut för det ständigt, min fru drar till sig heterosnubbar i parti o minut. Visst har vi lite nytta av det för vi får ibland hjälp med saker av dem MEN när de mitt framför mina ögon HÅRDRAGGAR på min fru känns det inte så kul alls.

Varifrån kommer idén om att tjejer, även flator med partners, egentligen vill ha en snubbe?
Jag pratade med mitt ex, en cool snubbe, om det här o han slog fast att om nån karl på det här sätter raggade på en heterogift fru så skulle han få tänder inslagna. Typ. Men vi måste tydligen stå ut med respektlöshet.

Dags att 5mestarkeeper skaffar ett par bra knogjärn.....

2 comments:

Det Mörka Hotet said...

Som bortkommen, småväxt och brun man med begynnande kulmage så är det aldrig läge att ragga - jag är glad om de ens serverar mig alkohol...!


Samuel

femmestarkeeper said...

men vad du än gör så respektera o låt BLI att ragga på folk som är ett par. Det kan väl få vara en regel?