Friday, February 2, 2007

hetero med man o barn

skrev man sådant som i förra inlägget i min blogg.
HERREGUUUD att. ingen sade åt mig att jag var flata!
Nu GÖR jag allt detta jag skrev om. Det visade sig finnas inom mig. Åkte till Stockholm en helg för att träffa en tjej. Oskuld var jag men med alla dessa noveller bakom mig. Med min makes goda minne åkte jag. Han bokade rum på the Grand för sin fru.
Frun tog in med en tjej hon träffat på nätet. De hade en "upptäckarhelg". Två på oskuldsfull mark. Njöt. Testade. Smakade. Drack skumpa o smakade lite till. I två dygn.

Åkte sen hem till man o barn. Inget var detsamma efter detta. Maken garvade när jag berättade att Hon tyckt jag var dominant i sängen. DET var inget han kände igen de 16 åren till trots. Livet gick vidare. Öppenhet var regeln som aldrig bröts oss emellan

2 comments:

Det Mörka Hotet said...

Härligt och måhända inte alltid helt vanligt att två personer kan visa varandra så mycket respekt och integritet som du och din man gjorde.


Samuel

femmestarkeeper said...

Nä o det medför ju att vi fortfarande är bästa vänner. Han är mer som en bror för mig än min egen bror lixom o vi åker ibland till o med i väg med barnen tillsammans. London nu senast. Ja det är finemang :)
Respekt o kärlek även efter parförhållandet :)))