Saturday, January 27, 2007

heterosexuella män...

Ska man inte kunna ha civiliserade, normala kontakter med heteromän?
en jobbig baksida med heterokarlarna är att de INTE tycks kunna riktigt ta in o acceptera att två tjejer FAKTISKT kan välja varandra framför ett liv med dem själva eller nån av deras sort!
Jag har en VACKER fru som gärna pratar o är trevlig med folk o OFTA får hon då nån karl som en igel efter sig. De raggar på henne som om jag inte fanns ofta mitt framför mina ögon. I går kväll var det en heterokarl vi känner o som hjälpt oss en del med att få bra ved som låg på som en igel i telefonen o ville ha min brud med ut på dumheter. Tja han tyckte visst oxå vi kunde gå ut alla tre - jippie! TVÅ flator! DUBBELT så skööönt slår jag vad om att han tänkte.

Det finns en otrolig respektlöshet mot oss homosexuella tjejer



femmestarkeeper

No comments: